niedziela, 14 czerwca 2015

kolejny nabytek Tuchela !

Wypowiedzi Romana Bürkiego po transferze do Borussii Dortmund:

"Moim celem było pozostanie w Bundeslidze. Kiedy zameldowała się u mnie Borussia Dortmund, nie mogłem odrzucić takiej propozycji."
"Borussia znajduje się według mnie w piątce najlepszych klubów Europy. To dla mnie wielka szansa, ogromne wyzwanie i jeszcze większy zaszczyt, z możliwości reprezentowania klubu z takimi tradycjami."
"Zrobiłem wielki krok naprzód we Freiburgu i chętnie zostałbym w tym klubie na dłużej. Musiałem jednak pomyśleć o swojej przyszłości i możliwości dalszego rozwoju, który zapewni mi Bundesliga."
"Niesamowicie cieszę się z możliwości przejścia do Dortmundu. Nie mogę już doczekać się gry na tak wspaniałym stadionie przed niewyobrażalną liczną fanatycznych kibiców."  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz