poniedziałek, 9 maja 2016

Roweeeeerrr i Bundesliga !

Heeeejj mordki :)  Wiem dawno mnie nie było,a teraz wróciłam z treningu a dokładniej jeździłam na rowerze, przejechałam 6 km i wiecie co ? czuję się bosko ! :D to się chyba stanie moim rytuałem :D Obyyy :D Jak tam u Was ? Pogoda dopisuje ? u mnie cieplutko aż chce się żyć.

                                              Bundesliga ! 

Teraz coś o sporcie a dokładniej o piłce nożnej, jak już pewnie wiecie Bayern Monachium zapewnił już sobie 4 z rzędu Mistrzostwo Niemiec, ale spokojnie za rok ten tytuł będzie należał do czarno - żółtych :D I mam dla fanów Borussii Dortmund i Reprezentacji Polski dobrą informację Łukasz Piszczek został wybrany na najlepszego prawego obrońcę w Bundeslidze ! Gratulujemy Piszczu oby tak dalej ! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz